Regulamin sklepu
- 1. Definice
- 1.1 Předpisy - tato Pravidla, upřesňující pravidla pro uzavírání kupních smluv na dálku prostřednictvím Internetového obchodu, pravidla pro plnění těchto smluv, práva a povinnosti smluvních stran kupní smlouvy na dálku vzdálenost a pravidla reklamačního řízení. V rozsahu služeb poskytovaných elektronicky jsou Řádem předpisy uvedené v Čl. 8 zákona o poskytování elektronických služeb.
- 1.2 Zákazník – fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, osoba právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která s Prodávajícím uzavře Smlouvu o prodeji na dálku.
- 1.3 Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu čl. 22 1 občanského zákoníku. Podle zákonné definice: Spotřebitel je fyzická osoba, která uzavírá s podnikatelem právní obchod, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností .
- 1.4 Fyzická osoba provozující podnikatelský subjekt provádějící neprofesionální nákup - fyzická osoba, která uzavírá Smlouvu o prodeji na dálku přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá odborný charakter, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti , zpřístupněné na základě ustanovení o Ústředně Registrace a informace o podnikatelské činnosti, kterým zákon přiznává právo: odstoupit od smlouvy za podmínek poskytnutých spotřebiteli, aplikovat ustanovení o zakázaných doložkách použitých ve standardních smlouvách ao záruční odpovědnosti za vady prodávaného zboží.
- 1.5 Prodejce – AM Racing Dariusz Popławski, tel. [iai :telefon_obchodu], [iai:email_obchodu], NIP [iai:daňové_číslo_společnosti], REGON [iai:regon_společnosti].
- 1.6 Adresa sídla prodávajícího – Cegielniana 31, [ iai: PSČ_společnosti] [iai:město_společnosti].
- 1.7 Internetový obchod – web provozovaný prodávajícím, dostupný na adrese: elektronické prostředky: https://amracing.cz, jejichž prostřednictvím může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a zakoupit Zboží popř. zadávat poskytování služby.
- 1.8 Smlouva o prodeji na dálku – smlouva o prodeji zboží/poskytnutí služeb/ dodání digitálního obsahu ( pokud je to relevantní), uzavřených prostřednictvím Internetového obchodu.
- 1.9 Zboží – movitá věc, kterou si zákazník může zakoupit v Internetový obchod .
- 1.10 Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie internetového obchodu – dokument specifikující podrobná pravidla pro zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie tvoří přílohu 3 nařízení a jsou k dispozici na adrese https://amracing.cz/cs/privacy-and-cookie-notice.html.
- 1.11 Trvalé médium – znamená materiál nebo nástroj umožňující Zákazníkovi popř. Prodávající uchovávat informace jemu osobně adresované způsobem, který umožňuje přístup k informacím v budoucnu po dobu odpovídající účelům, pro které jsou tyto informace používány a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněné podobě, zejména e-mailem.
- 1.12 Elektronický objednávkový formulář – elektronický postup zpřístupnění objednávky ze strany prodávajícího k objednávkám kupujícího.
- 1.13 Elektronický formulář pro vrácení – elektronický postup pro zpřístupnění vrácení zboží prodávající kupujícímu vrátí; k dispozici na https://amracing.cz/cs/returns-open.html.
- 1.14 Elektronický reklamační formulář – postup elektronického podání poskytnutý prodávajícím stížnosti kupujícího; k dispozici na https://amracing.cz/cs/rma-open.html.
- 1.15 Odeslání objednávky – potvrzení objednávky zákazníkem kliknutím na „ [ iai:place_order_button_txt]" považováno za předložení závazného prohlášení o vůli zákazníka uzavřít smlouvu o prodeji na dálku s prodávajícím.
- 1.16 Účet – sada dat uložených v internetovém obchodě a v IT systému Prodávajícího ohledně daného Zákazníka a jím zadaných objednávek a uzavřených smluv o prodeji na dálku, pomocí kterých může Zákazník zadávat objednávky a včas rušit či upravovat a uzavírat smlouvy o prodeji na dálku.
- 1.17 Hodnocení obsluhy objednávky a hodnocení jednotlivého zboží – subjektivní tvrzení a hodnocení udělená Zákazníkem ve formě hvězdiček od 1 do 5 pro Internetový obchod po dokončení Objednávky.
- 2. Obecná ustanovení
-
2.1 Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky:
- 2.1.1 uzavírání smluv o prodeji online – týkající se zboží prodávané v Internetovém obchodě,
- 2.1.2 pravidla pro registraci a používání Účtu v Internetovém obchodě,
- 2.1.3 přidávání názorů, komentářů a hodnocení – Zákazník může přidat názor nebo komentář k Vaší objednávce,
- 2.1.4 zasílání e-mailů, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, přijetí objednávky ke zpracování.
-
2.2 Používání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že IT systém používaný
Zákazníkem splňuje následující požadavky: minimální technické požadavky:
- webové prohlížeče 2.2.1, tj. Firefox, Chrome, Internet Explorer v aktuální verzi,
- 2.2 .2 libovolný program pro prohlížení PDF souborů.
- 2.3 Obsah zveřejněný na webových stránkách Internetového obchodu, včetně popisů Zboží a cen, tvoří výzva k uzavření smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku. Závazné se stávají – pro účely uzavření konkrétní smlouvy – až v okamžiku, kdy Zákazník odešle objednávku kliknutím na tlačítko „“.
- 2.4 Prodávající zpřístupňuje tato Pravidla a přílohy prostřednictvím odkazu na domovské stránce před , během a po uzavření prodeje na dálku Dohoda hotová. Kupující si jej může stáhnout a vytisknout.
- 2.5 Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a dat v souvislosti s poskytovanými službami přebírá Internetový obchod technické a organizační opatření přiměřená úrovni zabezpečení poskytovaných služeb, zejména opatření zabraňující neoprávněným osobám získávat a upravovat osobní údaje přenášené na internetu.
-
2.1 Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky:
- 3. Objednávky
- 3.1 Sestavy objednávky v internetovém obchodě lze provádět prostřednictvím vašeho účtu nebo si můžete vybrat možnost nákupu bez registrace.
- 3.2 Nákup se provádí vyplněním elektronického formuláře objednávky dostupného na webových stránkách Internetového obchodu. Vybrané Zboží se vybírá přidáním do košíku. V elektronickém objednávkovém formuláři je mimo jiné uvedeno: jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce Zákazník objednat na jím určené místo. Zákazník podnikne příslušné technické kroky na základě zobrazených zpráv.
- 3.3 Poté, co zákazník poskytne všechny potřebné údaje, se zobrazí souhrn zadané objednávky. Souhrn objednávky bude obsahovat informace týkající se: identifikačních údajů prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceny objednaného zboží včetně nákladů na dodání a případných dalších nákladů, zvoleném způsobu platby, zvoleném způsobu dodání, dodací lhůta a náklady.
- 3.4 Je-li předmětem smlouvy dodávka digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo služby poskytované elektronicky nebo na dálku - dodatečné zaškrtávací políčko Spotřebitel potřebné k zadání objednávky a umístěné na elektronickém objednávkovém formuláři souhlasím s následujícím: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu , který není uložen na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování službu před vypršením platnosti 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy. Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného. souhlas e-mailem.
- 3.5 Pro zadání Objednávky je nutné poskytnout osobní údaje označené v Elektronickém objednávkovém formuláři jako povinné, přijmout obsah Pravidel odešlete objednávku stisknutím tlačítka „“ .
- 3.5.1 Odeslání elektronického formuláře objednávky zákazníkem představuje závazné prohlášení o vůli uzavřít Smlouvu o prodeji na dálku v souladu s obsahem těchto Pravidel.
- 3.5.2 Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem, kdy prodávající přijme elektronický objednávkový formulář, což je potvrzeno zobrazením potvrzení zprávu kupujícímu o přijetí objednávky a poskytnutí jejího čísla.
- 3.5.3 Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku obdrží Zákazník e-mailem potvrzení zadané objednávky obsahující: potvrzení objednávky přijetí a konečné potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky a všeobecných obchodních podmínek uzavřené Smlouvy o prodeji na dálku (Pravidel Internetového obchodu spolu s Přílohami č. 1 a 2), údaje Prodávajícího, odpovědnost Prodávajícího za kvalitu služeb a informace o službách poskytnutých Prodávajícím po prodeji a o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy je uvedeno v příloze č. 1.
-
3.5.4 Dokud prodávající nezahájí plnění objednávka:
- 3.5.4.1 Zákazník může svou objednávku změnit pomocí řešení technické informace dostupné na webových stránkách elektronického objednávkového formuláře a znovu projít celou objednávkovou cestou. Objednávka se mění zadáním nové, která nahradí dříve zadanou. Případně je platba provedená Zákazníkem zúčtována oproti nové objednávce a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
- 3.5.4.2 Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce elektronického formuláře objednávky.
- 3.5.5 Pokud zákazník zruší objednávku, prodávající vrátí přijatou platbu do 3. dny pracovní dny. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, který použil zákazník.
- 3.5.6 Doba zpracování objednávky je 1 až 3 pracovní dny od data uzavření smlouvy.
- 4.1 Obchod Online nabízí možnost provádění plateb formou [ iai:if_cash_on_delivery_available-begin]prepaid[iai: if_cash_on_delivery_available-end], , iai:if_cash_on_end_for delivery,iai:if_cash_on_pa delivery id_available -konec]. Možnost odložení platby je možná v situacích individuálně dohodnutých s Prodávajícím.
- 4.2 Platbu za zboží lze provést způsobem zvoleným při zadávání objednávky na elektronickém objednávkovém formuláři.
- 4.3 Aktuálně dostupné platební metody ve formě plateb předem v online obchodě jsou dostupné na https://amracing.cz/cs/payments.html.
- 5,1 za Prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře si Zákazník vybere způsob doručení výběrem provedeného výběru. Prodávající si vyhrazuje právo změnit způsob dodání zvolený zákazníkem bez dodatečných nákladů pro zákazníka.
- 5.2 V případě, že si Zákazník nevyzvedne Zboží, bude Zboží vráceno Prodávajícímu – Prodávající může odstoupit od kupní smlouva. Odstoupení od smlouvy se děje podáním prohlášení Zákazníkovi ve formě e-mailu.
- 5.3 V situaci uvedené v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi přijatou platbu za Zboží zakoupené Zákazník.
- 5.4 Aktuálně dostupné způsoby doručení v online obchodě jsou dostupné na [iai: terms_delivery_url].
- 6.1 Kupující, který je spotřebitelem, který uzavřel Smlouvu o prodeji na dálku, od ní může odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů. V případě odstoupení od kupní smlouvy na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
- 6.2 Právo na odstoupení od smlouvy za podmínek uvedených v kapitole 6 a 7 těchto Pravidel se vztahuje i na fyzickou osobu provozování samostatného podniku, který provádí nákup neprofesionálního charakteru.
- 6.3 Prodávající ověří oprávnění osoby uvedené v bodě 2 podat prohlášení o odstoupení od Smlouvy. Ověření se provádí kontrolou, zda uzavřená smlouva nemá pro tuto osobu odborný charakter - což se provádí zejména rozborem kódů PKD uvedených v Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.
- 6.4 Pokud se zjistí, že nákup Zboží osobou provozující v Internetovém obchodě jako výhradní vlastník byl profesionální povahy Prodávající neprodleně, tj. nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy - informuje osobu podávající prohlášení, že s ohledem na odbornost uskutečněného nákupu není právo na odstoupení od smlouvy, a proto prohlášení o odstoupení od smlouvy bylo podáno odstoupení od smlouvy - nemá žádné právní účinky. Pokud je Zboží fyzicky vráceno spolu s prohlášením o odstoupení od smlouvy, bude Zboží zasláno zpět na náklady osoby podávající prohlášení a na adresu uvedenou dříve v Objednávce. Odpověď prodávajícího bude poskytnuta stejným způsobem jako osoba podávající prohlášení.
- 6.5 V případě odstoupení od smlouvy - Spotřebitel vrátí zboží na vlastní náklady (doprava).
- 6.6 Prohlášení Spotřebitele musí jasně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména Spotřebitel může:
- 6.6.1 použijte elektronický formulář pro vrácení dostupný na webových stránkách internetového obchodu: https://amracing.cz/cs/returns-open.html.
- 6.6.2 odstoupit od smlouvy prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který tvoří přílohu 2 - zaslání na adresu sídla prodávajícího .
- 6.6.3 Prodávající neprodleně potvrdí na Trvalém nosiči skutečnost, že obdržel prohlášení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeno v bodech 1 a 2. < /li>
- 6.7 Pro dodržení termínu stačí odeslat prohlášení před uplynutím jeho platnosti .
- 6.8 Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
- 6.8.1 u smlouvy, při jejímž plnění prodávající dodá věc, přičemž je povinen převést její vlastnické právo - od převzetí držby Spotřebitelem zboží popř třetí osoba jiná než jím určený dopravce, a v případě smlouvy, která:
- 6.8.1.1 pokrývá mnoho věcí, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo po částech - od převzetí poslední věci, šarže nebo části;
- 6.8.1.2 spočívá v pravidelném doručování zásilek po stanovenou dobu – od převzetí první položky;
- 6.8.2 pro ostatní smlouvy - ode dne uzavření smlouvy.
- 6.9 Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 těchto Pravidel) a informace o uplatnění o právu na odstoupení od smlouvy smlouvy (příloha č. 1 těchto Pravidel) se podávají v elektronické podobě uvedené v bodě 3.5.3 těchto Pravidel.
- 6.10 Právo na odstoupení od kupní smlouvy na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v čl. 38 zákona ze dne 30. května 2014 (sbírka zákonů z roku 2019, položka 134) o právech spotřebitelů, včetně: Dohoda:
- 6.10.1, ve kterém závisí cena nebo odměna na výkyvy na finančním trhu, které nemá podnikatel pod kontrolou a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- 6.10.2 jehož předmětem je neprefabrikovaný předmět vyrobený podle specifikací zákazníka nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb ;
- 6.10.3 jehož předmětem je věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření zásilky vrátit ze zdravotních důvodů ochranné nebo hygienické důvody, pokud byl obal otevřen po dodání;
- 6.10.4 jehož předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání;
- 6.10.5 pro dodání digitálního obsahu a elektronických licencí, které nejsou uloženy na hmotném nosiči, pokud výkon služby začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl podnikatelem informován o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy;
- 6.10.6 jehož předmětem je věc, která se rychle kazí nebo má krátkou dobu trvanlivosti a jejíž předmětem službou jsou věci, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;
- 6.10.7 pro doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
- 6.10.8 uzavřená veřejnou dražbou;
- 6.10.9 pro poskytování ubytovacích služeb pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s rekreaci, zábavu, sportovní nebo kulturní akce, pokud je ve smlouvě stanoven den nebo období poskytování služby;
- 6/10/10 ve kterém jsou předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy , k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, které podnikatel nemůže ovlivnit;
-
7.1 Prodávající do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy o prodeji zboží vrátí spotřebiteli
všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání, odpovídající nejlevnější způsob doručení nabízený prodávajícím
.
- 7.1.1 Vrácení peněz bude provedeno pomocí stejné platební metody, kterou používá Spotřebitel.
- 7.1.2 Pokud spotřebitel využije k uplatnění práva na odstoupení od smlouvy Elektronický formulář pro vrácení, budou mu finanční prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet uvedený spotřebitelem.
- 7.2 Pokud Prodávající nenabídl, že si Zboží od Spotřebitele vyzvedne sám, může zadržet vrácení platby přijaté od Spotřebitele, dokud není Zboží obdrženo zpět nebo Spotřebitel doloží jeho zaslání zpět, podle toho, která událost nastane dříve.
- 7.3 Prodávající může Spotřebiteli nabídnout, že si věc vyzvedne sám. Pokud však prodávající takový návrh nepodá , měl by spotřebitel vrátit věc prodávajícímu (nebo osobě pověřené prodávajícím k jejímu vyzvednutí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. smlouva. Pro dodržení lhůty stačí vrátit věci před jejím uplynutím. Zboží, které Spotřebitel vrací, zašlete na adresu sídla Prodávajícího.
- 7.4 Spotřebitel je odpovědný za snížení hodnoty Zboží vyplývající z jeho používání způsobem, který jde nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povaha, vlastnosti a funkce Zboží.
- 8.1 Prodejce je povinna dodat Zboží bez fyzických a právních vad a odpovídá Zákazníkovi za fyzické a právní vady zakoupeného Zboží za podmínek stanovených občanským zákoníkem.
-
8.2 Pokud kupující po přechodu vlastnictví ke Zboží na Kupujícího zjistí, že Zboží má fyzické nebo právní vady, Kupující
může prodávajícímu uplatnit reklamaci na vady:
- 8.2.1 prostřednictvím elektronického formuláře reklamace;
- 8.2.2 písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem na adresu bok@amracing.pl.
- 8.2.3 V oznámení by měla být uvedena vada, o které se Kupující domnívá, že zboží má, požadavky vůči Prodávajícímu a je-li to možné, zdokumentovat vadu a předložit doklad o zakoupení Zboží v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci do 14 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud nereagoval na výše uvedené v této lhůtě se má za to, že reklamace byla přijata. Prodávající poskytne kupujícímu odpověď na reklamaci písemně nebo na trvanlivém médiu.
- 8.2.4 Kroky, které musí Kupující učinit pro uplatnění reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, jsou uvedeny v jednotlivých fázích Elektronického reklamačního formuláře. Použije -li kupující jiný způsob uplatnění reklamace než prostřednictvím elektronického reklamačního formuláře, bude prodávající kupujícího o dalším postupu v reklamačním řízení informovat způsobem odpovídajícím způsobu uplatnění reklamace.
- 8.2.5 Pokud Prodávající považuje reklamaci za oprávněnou: náklady na výměnu a opravu Zboží, včetně nákladů na dopravu související s reklamací, nese Prodávající.
- 8.2.6 Prodávající prověří, zda reklamace podaná fyzickou osobou provozující živnostenskou společnost a provádějící nákup neprofesionálního charakteru je pro tuto osobu neprofesionální povahy. Ověření se provádí analýzou kódů PKD uvedených v Centrální evidenci a informacích o hospodářské činnosti.
-
8.2.7 Pokud na základě stížnosti podané spotřebitelem není spor vyřešen,
poskytne prodávající spotřebiteli prohlášení na papíře nebo jiném trvalém nosiči:
- 8.2.7.1 úmysl podat návrh na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů nebo souhlas s účastí v takovém řízení, nebo
- 8.2.7.2 odmítnutí účasti v řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
- 9,1 W uvedený čas po dokončení Objednávky může být Zákazník, který má Účet, vyzván e-mailem k přidání hodnocení služby objednávky a posouzení jednotlivého zboží. Vyhodnocení zpracování objednávky a hodnocení jednotlivého zboží je dobrovolné a bezplatné, a to kliknutím na odkaz, který vás přesměruje na samostatnou stránku. V rámci jedné objednávky - Zákazník může přidat výše uvedená Hodnocení pouze jednou.
- 9.2 V rámci výše uvedeného Hodnocení Zákazník může přidělit hodnocení ve formě hvězdiček od 1 do 5 a přidat slovní prohlášení omezené na 65 535 slovních znaků. výše Hodnocení jsou automaticky podepsána jménem zákazníka a městem, které zákazník uvedl při registraci účtu.
- 9.3 Hodnocení jsou uložena a veřejně prezentována na webových stránkách internetového obchodu a také na https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com.
- 9.4 Prodávající věcně neověřuje ani nekontroluje Hodnocení objednávek. Kupující je výhradně a nezávisle odpovědný za prohlášení učiněná v rámci hodnocení. Prodávající je oprávněn zablokovat Hodnocení zcela nebo zčásti v souladu s ustanoveními zákona a tohoto řádu.
- 9.5 Je zakázáno zveřejňovat obsah obsahující nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé nebo zjevně urážlivé informace v rozporu s dobrými mravy. Je také nepřijatelné zveřejňovat nezákonný obsah, který porušuje práva třetích stran nebo představuje akt nekalé soutěže.
- 9.6 Zákazník se zavazuje nezveřejňovat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky, které mají propagační nebo reklamní charakter nebo obsahují osobní údaje společnosti třetí strany. Rovněž je zakázáno zveřejňovat nelegální obsah , zejména obsah představující akt nekalé soutěže apod.
- 9.7 Zákazník odpovídá za obsah, který upravuje a zveřejňuje, zejména odpovídá za porušování práv nebo zboží třetích osob
- 9.8 At. výslovný požadavek Zákazníka, obsah hodnocení může být skryta před ostatními uživateli Obchodu, udělené hvězdičkové hodnocení se však započítává do celkového hodnocení Obchodu a Zboží.
- 10.1 Zákazník prohlašuje, že nemá nárok na žádná práva, včetně práv autorských nebo souvisejících, k jím zveřejněným Hodnocením a prohlášením, kromě práva užívat Internetový obchod způsobem uvedeným v Pravidlech není Zákazník oprávněn obsah zaznamenávat, reprodukovat, zpřístupňovat, zveřejňovat nebo šířit, pokud takové oprávnění nevyplývá ze zákonných ustanovení nebo ustanovení. Pravidla
- 10.2 Zákazník nemá právo na jakékoli zásahy do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktura, forma, grafika, ovládací mechanismus nebo jiné prvky Internetového obchodu
- 10.3 Zákazník zveřejněním Hodnocení v Internetovém obchodě, které tvoří díla v ve smyslu zákona ze dne 4. února 1994 o právu autorském a právech souvisejících - uděluje prodávajícímu nevýhradní a bezplatnou časově ani územně neomezenou licenci k užití těchto děl prodávajícím spolu s právem udělit sublicence Partnerům Prodávajícího, která zahrnuje veřejné zpřístupnění díla tak, aby k němu měl každý přístup na místě a v čase, který si zvolí (Internet). Licence se uděluje pro všechny oblasti využití známé v době udělení, zejména pro následující oblasti využití:
- 10.3.1 v rozsahu záznamu a rozmnožování díla jakoukoliv technikou - zejména tiskařskou, reprografickou, magnetickým záznamem, digitální technikou, t.j. použitím jakýchkoliv technik na jakékoliv audiovizuální nebo obrazové médium, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačových discích, v multimediální síti, včetně internetu a souvisejících online služeb, jakož i rozmnožování, nahrávání, použití na internetu, reklama, rozmnožování nahrávek v elektronické podobě v počítači paměti a v interních a externích sítích,
- 10.3.2 použití všech nebo částí popř. jakékoli prvky díla s možností úprav vyplývající z povahy daného internetového média - ve všech publikacích, zejména online, digitálních, bulletinech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo fragmenty děl; použití zcela nebo zčásti k propagaci a reklamě, zejména ve formě audiovizuální, zvukové a mediální reklamy.
- 10.3.3 v rámci obchodování s originálem nebo kopiemi, na kterých bylo dílo zaznamenáno - uvádění na trh, půjčování, půjčování originál nebo kopie li>
- 10.3.4 v rozsahu šíření díla jiným než výše uvedeným způsobem - veřejné vystoupení, výstava , zobrazení, reprodukce a vysílání a opětovné vysílání, jakož i zpřístupnění díla veřejnosti takovým způsobem, aby k němu měl každý přístup na místě a v čase, který si zvolí,
- 10.3.5 užití děl pro propagační a marketingové účely;
- 10.4 Smazání účtu Zákazníkem nebo Hodnocení v souladu s oddílem 9 bod 8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.
- 11.1 Tyto podmínky použití nabývají účinnosti dnem 2024.11.12.
- 11.2 Pokud se některé z ustanovení těchto Pravidel změní nebo zruší rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu, zbývající ustanovení budou zůstávají v platnosti a zavazují Prodávajícího a Zákazníka.
- 11.3 Rozhodným právem pro řešení jakýchkoli sporů souvisejících s Nařízeními je polské právo. Tyto spory bude řešit místně příslušný soud. Zákazník, který je Spotřebitelem, může využít i mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání reklamací. Veškeré informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a vymáhání nároků lze získat na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: www.uokik.gov.pl. Zároveň bychom Vás rádi informovali, že uvedená řízení jsou dobrovolná a obě strany s nimi musí souhlasit.
- 11.4 V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 informujeme vy, že v https://ec.europa.eu/consumers/odr platforma pro online systém řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli v EU úroveň je k dispozici (platforma ODR). Platforma ODR je webová stránka s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a podnikatele, kteří hledají mimosoudní řešení sporu ze smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.
- 1.1 v případě kupní smlouvy ode dne, kdy jste získali věc do držení nebo kdy věc získala do držení vámi určená třetí strana jiná než dopravce;
- 1.2 v případě smlouvy, která vás zavazuje převést vlastnictví více položek, které jsou dodávány odděleně od data, kdy jste vstoupili do držení poslední položky nebo kdy třetí strana jiná než dopravce, kterou jste uvedli, získala do držení poslední položku;
- 1.3 v případě smlouvy, která vás zavazuje převést vlastnictví položek dodávaných v dávkách nebo částech ode dne, kdy jste vstoupili do držení poslední šarže nebo části nebo kdy třetí strana jiná než dopravce, kterou jste uvedli, získala poslední šarži nebo část;
- 1.4 v případě smluv o pravidelném doručování věcí na určitou dobu od data, kdy jste je získali první položky nebo na které třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená osoba získala první položku;
- 1.5 v případě smluv, jejichž předmětem je poskytování služeb nebo digitálního obsahu, které nejsou poskytovány na hmotném nosiči - ode dne uzavření smlouvy.
o vašem rozhodnutí odstoupení od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).