Motocyklové boty, cross
( počet produktů: 9 )Ochranný návlek na botu, silná kůže (řadicí páka), velikost boty pro dospělé - 91331
Ochranná krytka obuvi, silná guma (řadicí páka) velikost obuvi pro dospělé - 91402
Návleky na obuv / návleky na boty velikost M (41-43) oxfordské těsnění proti dešti
Fly Maverik white 9 / 43,5 / délka stélky 28,8 cm (nový model)
Návleky na boty / návleky do deště velikost L (44-47) oxfordské těsnění do deště
Boty Fly Maverik white 8 / 42 / délka stélky 28 cm (nový model)
Boty Fly Maverik white 10 / 44.5 / délka stélky 29.6 cm (nový model)
Boty Fly Maverik white 11 / 46 / délka stélky 30,5 cm (nový model)
Nejprve rozdělme boty podle aplikace . V našem obchodě dělíme boty na motorku do několika kategorií:
- Offroadové (crossové, čtyřkolky)
- Touring (silniční/endurové)
- Silniční boty
Offroad (cross, quad)
Jedná se o boty, které jsou připraveny na cokoli a do nejrůznějších podmínek. Podle našeho názoru, pokud boty tohoto typu nemáte, je lepší vůbec nevyjíždět. U crossových a čtyřkolkových bot je to rozmanitost terénu, skoky a v případě crossů i vystrkování nohy v zatáčkách. Neustále jsme vystaveni riziku zranění. Je lepší tomu předcházet, nebo plakat nad rozlitým mlékem ? Boty na cross nebo čtyřkolku musí splňovat:
- Vyztužení hlezenního kloubu, kotník, nejlépe s kloubem
- Pokud je to možné, volte boty s pevnou ochranou holeně a lýtka
- Boty se 3 nebo 4 přezkami
- Vysoký tzv. vnitřní jazyk boty, který zabraňuje vniknutí vody do boty
- Pevná přední část boty, odolná vůči vnějším podmínkám . Jedna z věcí, která je nejblíže k zemi
- Slušivá podrážka s kováním
- Vnitřní část boty s prvkem, který zvyšuje přilnavost. To usnadní držení motorky při jízdě a zvýší tak bezpečnost .
Konstrukce krosových bot je vyrobena převážně z plastu, kůže a v některých případech s přídavkem hliníku. Některé modely bot mají na vnitřní straně gelové prvky pro lepší usazení a tzv. vnitřní botičky (snadnější nazouvání a vyzouvání nohy a udržování hygieny). Přední část boty je lemována kovovým prvkem.
Turistická (silniční vytrvalostní) obuv
Jedná se o obuv určenou na dlouhé vzdálenosti v různých podmínkách (smíšených). Jsou civilnější, podobně jako krosová obuv nebo obuv na čtyřkolky, ale s ohledem na bezpečnost a ochranu. Můžeme je rozlišovat:
- Podrážka s agresivním vzorkem
- Citlivá místa vyztužená plastem (nárt - řadicí páka, přední část - ochrana holeně)
- Některé mají kloub / výztuhu kotníku
- Méně montážních úchytů
- Civilizovanější
Při konstrukci těchto bot se používají plasty, kůže, pryž a hliník .
Silniční obuv
Tyto boty můžeme s jistotou rozdělit na:
- Sportovní
- Městské (tenisky, polobotky)
Silniční obuv
Boty pro maximální ochranu v extrémních podmínkách na trati. Tuhé, mohou omezovat pohyb. Zpevňuje kotník. Vyšší než městská obuv na motorku, poskytuje základní ochranu holeně. Citlivé prvky mají plastové výztuhy. Boty se zapínají systémem BOA (šňůry), přezkami podobnými krosovým botám nebo suchým zipem. Silniční boty z plastu, gumy, hliníku a kůže.
Městské (tenisky, polobotky)
Především pohodlná obuv pro každodenní použití, a to i mimo kolo (cesta do práce, do obchodu, na procházku). Boty mírně přesahující kotník (ochrana a zpevnění kotníku). Bez ochrany holeně. Pro laika k nerozeznání od bot, které používáme každý den. Lehká, hbitá obuv. Bota má samozřejmě zesílená citlivá místa, jako je oblast kontaktu s řadicí pákou. Boty vyrobené z kůže, textilu, plastu a pryže.
Jak si vybrat botu?
Boty jsou obecně nepohodlné a neexistuje žádná zlatá střední cesta. S našimi klienty se však snažíme vybrat zlatou střední cestu. Domníváme se, že byste si měli vybrat botu o něco větší (např. o 0,5 cm nebo o půl velikosti větší, pokud je to možné). Vzhledem k tomu, že nám při jízdě a v chladném počasí může otékat noha, můžeme chtít použít silnější ponožku. Doporučujeme však, abyste si botu vyzkoušeli a zkontrolovali, zda je pohodlná a zda se v ní cítíte dobře.