Motorkářské duše, pěna, tubliss

( počet produktů: 79 )

Motorkářské duše, pěna, tubliss - které si vybrat ?

Před nákupem je mnoho pochybností. První otázkou, kterou si musíte položit, je, pro jaký typ vozidla díl potřebujete. Existuje několik typů motocyklových duší a pěnových duší v závislosti na použití. Pokusíme se vám vysvětlit, na co se zaměřit, abyste našli ty správné díly.

  • Vnitřní duše. Na trhu jsou k dispozici vnitřní duše o tloušťce od 1 do 4,5 mm. Nabízíme vnitřní duše pro čtyřkolky, crossová kola, motocykly a skútry. Vnitřní duše pro silniční kola a koloběžky o tloušťce 1-2,5 mm s rovnými i úhlovými ventily 90 stupňů. Trubky pro terénní motocykly (cross, enduro) - komerčně dostupné v tloušťkách od 3 do 4,5 mm. Velmi silné, odolné. Umožňují snížení tlaku pro zvýšení trakce zadního kola (ale vše v rozumných mezích a pro větší kousky doporučujeme systémy tubliss nebo mousse) . Rovné trubky. Čtyřkolkové /atv duše - Nejčastěji se používají na čínských čtyřkolkách a atv, kde jsou ráfky dost opotřebované (propouštějí). Komerčně dostupné duše v tloušťkách od 1,5 do 2,5 mm. Používají se rovné a úhlové ventily 90 stupňů.
  • Myš. Zjednodušeně řečeno pěna ve formě nafouknuté vnitřní duše při určitém tlaku. Někteří výrobci mají odnímatelné prvky pro regulaci tvrdosti "tlaku" v pneumatice. Výhodou pěny je, že je bezúdržbová a není možnost chytit tzv. flak. Samozřejmě, že pěny nejsou na celý život.
  • Tubliss. Systémy pro terénní motocykly(cross,enduro). Tato sada nahrazuje vnitřní duši motocyklu a umožňuje vytvořit bezdušový ráfek z paprskového ráfku. Systém tubliss také umožňuje snížit tlak v pneumatice bez obav z vyražení ráfku. Problémem není ani tlak pouhých 0,2 baru. Použití systému tubliss na krosových a enduro motocyklech. K dispozici ve velikostech ráfků 21,19,18. Ideálně se hodí na enduro vozidla pro tvrdou enduro jízdu, kde je zásadní maximalizovat trakci. Na trhu jsou také podobné systémy.
pixel