Zástěry/držáky

( počet produktů: 15 )

Je opravdu nutná taška nebo zástěra?

K čemu slouží pouzdro? Na co si mám dát pozor?

  • K čemu se používá držák? - Účelem zástěrky je udržet pneumatiku na ráfku, tj. zabránit jejímu pohybu. Při jízdě na motocyklu je při sešlápnutí plynového pedálu ráfek poháněn a chce se otáčet, přičemž pneumatika a zem vytvářejí odpor. Zarážka pneumatiky zabraňuje otáčení pneumatiky na ráfku, a tím šetří nutnost časté výměny duše. Při otáčení kola může dojít k tzv. střihu ventilku.
  • Na co se zaměřit? - Na trhu jsou k dispozici především tři typy zarážek: pryžové, hliníkové a hliníko-pryžové. Hliníkovo-kaučukové držáky motocyklových pneumatik jsou nejběžnější a na trhu dostupné. Při výběru držáku pneumatiky je důležité zkontrolovat šířku ráfku. Dobře zvolený držák správně zapadne do ráfku a co nejvíce přilne k motocyklové pneumatice.

Zástěrka, pásek, objímka ráfku.....

Zástěrka není nic jiného než gumový pásek příslušného průměru (na trhu je k dostání od 14 do 21 palců). Účelem zástěrky je oddělit vnitřní duši a paprsky v ráfku motocyklu. Jakékoli odření, pohyb duše motocyklu. Může způsobit propíchnutí. Na trhu jsou k dispozici zástěrky o šířce 18 až 32 mm. Zástěrka musí především oddělit vnitřní trubku od paprsků. Zástěrka také nesmí být příliš široká, protože by mohla překrývat přírubu ráfku.

Kontaktujte prosím: sklep@amracing.pl, 782-301-398

pixel